Dostawy

Jak wysyłamy nasze wędliny i mięso?

01

Każdy produkt zamykamy hermetycznie

W ten sposób zapewniamy jego świeżość od momentu zapakowania aż do otwarcia w Twoim domu.

02

Stosujemy worki termiczne i wkłady lodowe

Wszystkie zamówienia pakujemy do specjalnie zaprojektowanych worków termicznych, do których dodajemy wkłady lodowe. Dzięki temu temperatura wewnątrz opakowania jest stale kontrolowana i bezpieczna dla jakości i świeżości transportowanych produktów.

03

Dbamy o sprawną wysyłkę

Staramy się wysyłać zamówienia jak najszybciej.

Zamówienia z drobiem złożone we wtorki i środy do godziny 16:00 wysyłamy w kolejne dni (środy i czwartki). W przypadku zamówień z drobiem złożonych w środy po godz. 16:00, paczki te zostaną wysłane dopiero w kolejny wtorek.

Pamiętaj o tym, składając zamówienie!

04

Planujemy dostawę według Twoich potrzeb

Rozumiemy, że nasi klienci mogą mieć specyficzne potrzeby dotyczące czasu dostawy świeżych produktów. Dlatego jeśli chcesz, abyśmy dostarczyli Twoje zamówienie w konkretny dzień, dodaj taką informację w polu UWAGI przy składaniu zamówienia.

05

Dajemy możliwość śledzenia przesyłki

Dzięki współpracy z firmą FedEx każde zamówienie można łatwo śledzić online za pomocą numeru listu przewozowego. Dzięki temu zawsze możesz sprawdzić, gdzie znajduje się Twoja przesyłka i kiedy spodziewać się dostawy.

Jak wysyłamy nasze wędliny i mięso?

Ogólnopolski zasięg

Dostarczamy nasze produkty na terenie całej Polski, zawsze ze stałym kosztem wysyłki 18 zł – bez względu na to, jaką formę płatności wybierzesz (przelew lub za pobraniem).

DPD Food dla wybranych miast

Mieszkańcy Warszawy, Poznania, Krakowa, Łodzi i Trójmiasta mogą skorzystać z dostawy w kontrolowanych warunkach chłodniczych za pośrednictwem DPD Food. Dostarczamy je we wtorki, środy i czwartki. Listę kodów pocztowych objętych tą usługą można sprawdzić tutaj.

Darmowa dostawa

Dostarczamy nasze produkty na terenie całej Polski, zawsze ze stałym kosztem wysyłki 18 zł – bez względu na to, jaką formę płatności wybierzesz (przelew lub za pobraniem).

Pojawił się problem z dostawą zamówienia? Powiadom nas o tym

Jakość nie tylko produktów, ale także formy dostawy to dla nas priorytet. Dlatego jeśli zdarzy się, że paczka nie dotarła na czas lub została uszkodzona w transporcie, niezwłocznie skontaktuj się z nami. Zrobimy wszystko, aby Twoja rodzina jak najszybciej mogła się cieszyć naturalnym smakiem ekologicznych mięs i wędlin Wasąg.

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl