Jak kupować?

Klientem naszego sklepu może zostać każda osoba dorosła lub firma, dokonując zamówienia w naszym sklepie, poprawnie wypełniając formularz zamówienia, w którym zawarte są dane kontaktowe.

 

Dodatkowo w przypadku skorzystania z procesu rejestracji uzyskują państwo dodatkowe możliwości w postaci:

 

  • podgląd statusu realizacji zamówień i historii zakupów z poziomu Panelu Klienta,

  • brak konieczności wprowadzania swoich danych przy kolejnych zakupach,

  • możliwość otrzymania rabatów i kuponów promocyjnych.


Jak zamawiać w sklepie www.wedliny-ekologiczne.pl

 

  1. Nawigacja w serwisie odbywa się przy pomocy przycisków graficznych lub linków tekstowych wskazujących konkretną akcję. Dzięki temu można łatwo i szybko odnaleźć i zapoznać się z tym, co nas interesuje.

  2. Asortyment w naszym sklepie podzielony jest na poszczególne kategorie znajdujące się w Menu po lewej stronie strony w których to znajdują się podkategorie, dzięki temu oferta jest pogrupowana tematycznie i ułatwia odnalezienie poszukiwanych produktów. Dodatkowo dla szybkiego znalezienia interesujących nas produktów warto sięgnąć po narzędzie „Wyszukiwarki” umieszczone w górnym prawym rogu. Wystarczy wpisać w pole po lewej stronie przycisku „Szukaj” słowo lub frazę i kliknąć przycisk Szukaj lub nacisnąć Enter na klawiaturze, a strona wyświetli powiązane z nimi produkty.

  3. W przypadku bardziej szczegółowego wyszukiwania można skorzystać z opcji „wyszukiwanie zaawansowane” umieszczonej w prawym górnym rogu pod „Wyszukiwarką” i oprócz wpisania słowa czy frazy można podać interesujący nas przedział cenowy, kategorie, czy zawęzić poszukiwania tylko do produktów promocyjnych.

  4. Jeśli już odnaleźli i wybrali Państwo interesujący produkt, warto zapoznać się ze szczegółową informacją o nim. Dodatkowo większość zdjęć w karcie produktu można powiększyć klikając na nie co pozwala przyjrzeć mu się bardziej szczegółowo.

  5. Jeśli artykuł spodobał się Państwu i są Państwo zdecydowani na jego zakup, wybieramy ilość a także, jeżeli jest dostępny i klikamy na przycisk „Do koszyka”, co spowoduje przeniesienie do strony „Koszyk” na której to będzie widoczny na liście zakupów wybrany produkt. Jednocześnie z tego miejsce możemy dowolnie zmieniać zawartość koszyka poprzez zmianę w polu „Ilość” jak również usuwać produkty z pomocą opcji w polu „Akcje” a następnie klikając „Przelicz”. W tym momencie możemy dalej kontynuować zakupy wyszukując produkty

    zgodnie z opisem w punktach 2, 3 i 4 i dodawać je do listy zakupów klikając opcje „Do koszyka”.

  6. Dostęp do zawartości koszyka jest możliwy na każdym etapie zakupów poprzez kliknięcie opcji „Przejdź do koszyka” znajdującej się po prawej stronie strony, dodatkowo nad nią znajduje się skrócona informacja o ilości produktów w koszyku i ich cenie.

  7. Gdy już upewnią się Państwo, że wszystko czego potrzebują jest już na liście zakupów w opcji „Koszyk” przechodzimy dalej do realizacji zamówienia. Poniżej listy zakupów znajdują się opcje dostawy oraz opcje płatności.

    Wybieramy preferowaną formę dostawy która jednocześnie determinuje sposób płatności mianowicie przelew lub pobranie /na stronie jest tylko opcja płatności za pobraniem/ i klikamy opcje „Zamawiam”. W tym miejscu informujemy że przy wysyłce paczki towar dostarcza firma kurierska Fedex. Firma kurierska Fedex przesyła sms z kwotą pobrania w dzień dostawy, a kurier ma obowiązek poinformować klienta telefonicznie o planowanej dostawie.

  8. W kolejnym etapie postępujemy w zależności od tego czy jesteśmy zarejestrowani w systemie sklepowym czy też nie:

    • w przypadku jeżeli nie jesteśmy zarejestrowani możemy w tym momencie tego dokonać klikając „Zarejestruj się” a następnie wypełnić pola zgodnie z opisem (pola z czerwoną gwiazdką są wymagane), następnie klikamy „Podsumowanie” a dalej opcje „Złóż zamówienie” co kończy proces składania zamówienia.
    • w przypadku gdy nie jesteśmy zarejestrowani i nie wyrażamy takiej chęci klikamy opcję „Złóż zamówienie” i wypełniamy pola zgodnie z opisem (pola z czerwoną gwiazdką są wymagane), następnie klikamy „Podsumowanie” a dalej opcje „Złóż zamówienie” co kończy proces składania zamówienia.
    • w przypadku gdy jesteśmy zarejestrowani i nie zalogowaliśmy się wcześniej przed dokonaniem zamówienia korzystając z opcji „Zaloguj się” na górze po lewej lewej stronie, wpisujemy swój email oraz hasło i klikamy zaloguj się, wypełniamy pola zgodnie z opisem, następnie klikamy „Podsumowanie” a dalej opcje „Złóż zamówienie” co kończy proces składania zamówienia.


Jeżeli przed wykonaniem zamówienia zalogowaliśmy się do systemu sklepowego, ewentualnie robiliśmy już wcześniej zakupy będąc zarejestrowanym i podaliśmy już dane adresowe system pominie niektóre pola co ułatwi i przyspieszy cały proces.

 

Po zatwierdzeniu złożonego zamówienia zostanie ono przekazane do realizacji do pracownika serwisu, jednocześnie automatycznie wysłany zostanie email z potwierdzeniem zamówienia na podany wcześniej adres skrzynki pocztowej, dzięki któremu będą Państwo znali numer swojego zamówienia, wraz z wszystkimi potrzebnymi informacjami.

 

Jeśli mają Państwo jakiekolwiek problemy, pytania, uwagi, prosimy o zgłoszenie ich poprzez formularz kontaktowy, telefonicznie lub bezpośrednio ap@wasag.pl. Prosimy nie przesyłać wiadomości w odpowiedzi na e-maile przesłane automatycznie z systemu, np. informujące o zmianie statutu zamówienia, itp. 

 

Dodatkowo dla łatwiejszej organizacji wysyłki informujemy: 

- zamówienia z wieprzowiną wysyłamy od poniedziałku do czwartku,

- zamówienia z wołowiną wysyłamy od poniedziałku do czwartku,

- zamówienia z drobiem wysyłamy od wtorku do czwartku,

- zamówienia z wędlinami wysyłamy od poniedziałku do czwartku,

- w piątek nie ma wysyłki zamówień internetowych.

Należy pamiętać, iż nasze towary pochodzą z gospodarstw ekologicznych, gdzie hodowla wymaga czasu, sporadycznie może zdarzyć się ze danego gatunku mięsa nie ma w danym okresie, opóźnienie może wynikać z specyfiki danego gatunku mięsa. My, ze swojej strony dbamy o dostępność surowca i ciągłość zamówień, dlatego zamówienia staramy się przesyłać do Państwa w jak najkrótszym czasie.

Nasz numer konta w przypadku zamówień opłacanych przelewem to:

Numer konta do przelewu: ING 62 1050 1562 1000 0090 3048 0603
Adres odbiorcy: Zakład Mięsny Wasąg Sp.J.  Hedwiżyn 118, 23-400 Biłgoraj
 

 

Życzymy udanych zakupów!

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl